Puan Rohana Hashim, 55 tahun, dahulunya mempunyai pelbagai masalah kesihatan. Di antaranya adalah darah tinggi, kolesterol tinggi, sakit saraf, payudara bernanah, batuk yang berbulan tidak baik dan juga sudah mengalami menopous, masalah biasa bagi wanita berusia.

Menjaga Kesihatan Itu Satu Ibadah

Anda mesti nak tahu apa yang Puan Rohana amalkan, kan? Menurut Puan Rohana, Beliau tidak berkira dengan harga samada mahal ataupun murah asalkan ia mampu bantu atasi masalah beliau.

Suplemen Yang Membantu Mengatasi Masalah Puan Rohana termasuklah:

#1 – Vivix

Membantu proses detoks sel. Vivix membantu memperbaiki  sel sehingga ke peringkat DNA. Ia mempunyai sifat anti radang, anti kanser, anti tumor, anti fungus, antibakteria. Ia mampu merangsang sel dan saraf kita agar dapat berfungsi dengan baik dan sempurna seperti sediakala.

Manfaat lain : Vivix Shaklee

#2 – Collagen Powder

Membekalkan kolagen kepada tubuh. Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang. Kolagen sangat penting untuk sistem  endoktrin (mengawal penghasilan enzim dan hormon). Kekurangan kolagen pada sistem endoktrin akan menyebabkan gangguan pada menstruasi, payudara menjadi kendur, boleh menyebabkan terjadinya kanser payudara, kolesterol tinggi, darah tinggi dan kencing manis.

Manfaat lain : Collagen Powder

#3 – Phytocol ST

Sangat berkesan dalam menghalang penyerapan kolesterol dan merendahkan paras kolesterol LDL (kolesterol jahat). Ia mampu menghalang pemendakan kolesterol jahat yang boleh menyebabkan terjadikan masalah salur darah tersumbat. Selain mengatasi masalah kolesterol, ia juga membantu menjaga keseimbangan tindakbalas imun tubuh bagi mengurangkan risiko terkena jangkitan virus dan bakteria serta mengurangkan simptom alahan, keradangan dan penyakit autoimun seperti rheumatoid arthritis (berkaitan sendi).

Manfaat lain : Phytocol-ST™

#4 – Herblax

Membantu proses detoks usus besar. Ia menggalakan tindakan pembersihan usus yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan. Proses ini sangat penting untuk memastikan usus kekal bersih dan sihat dan mengelakkan toksin di usus dari meresap dan masuk kedalam darah dan tubuh.

Manfaat lain : Herb-Lax™

#5 –  Alfalfa Complex

Membantu proses detoks lemak dan toksin dalam tubuh. Alfalfa juga terkenal dengan 1001 manfaat. Di antara manfaat lain alfalfa adalah ia membantu membuang angin dalam badan, melegakan sakit sendi dan belakang, menghilangkan kelesuan dan tekanan, meneutralkan asid di dalam badan (persekitaran tubuh beralkali sangat bagus untuk melawan pertumbuhan sel kanser, tumor dan sel tidak normal) dan memulihkan urat.

Manfaat lain : Alfalfa Complex

#6 – DTX Complex

Membantu proses detoks hati. Menghasilkan protein untuk membantu proses regenerasi sel hati. Mengekalkan pengaliran hempedu yang normal, membantu mengeluarkan kompoun yang dinyahtoksin oleh hati dan menggalakkan fungsi hati yang sihat.

Manfaat lain : DTX™ Complex

Video  : Puan Rohana Hashim Kini Lebih Sihat, Bebas Dari Masalah Darah Tinggi, Sakit Saraf, Kolesterol Tinggi, Payudara Bernanah, Batuk Tanpa Henti, Menopous.

 

Saya Mahu Sihat  Agar Mudah Beribadah, Saya Bukan Nak Cantik

Assalamualaikum…

saya Norhana Binti Hashim, berumur 55 tahun, mempunyai 3 orang anak dan 5 orang cucu. Apabila kita sudah meningkat tua, macam-macam penyakit yang datang. Pertama sekali darah tinggi dan kolestrol tinggi.

Kedua, batuk yang tidak baik berbulan-bulan. Makan bermacam-macam jenis ubat pun tak baik-baik sampai terpaksa pakai 4 pam. Selepas itu saya diserang sakit saraf sampai tak boleh berjalan. Masa tu anak-anak semua belajar di Universiti. Saya mesti kerja untuk membantu suami. Dah puas saya pergi ke hospital, masuk keluar HUKM.

Satu hari ada seorang hamba Allah menasihatkan saya makan suplemen (Vitamin) dan saya berjumpa satu jenama bernama Shaklee. Masa tu saya tidak kira dia mahal atau murah asalkan penyakit saya baik kerana saya hendak pergi mengerjakan haji.

Dalam masa yang sama Allah anugerahkan 1 lagi penyakit , sebelah payudara saya keluar nanah dan darah. Yang tu paling mencabar diri saya dan juga anak-anak. Tetapi saya teruskan hajat saya untuk mengerjakan haji dengan membawa penyakit saya (darah tinggi, kolestrol tinggi, sakit saraf dan payudara bernanah).

Saya terus makan suplemen shaklee. Bukan masa tu kita makan boleh baik serta merta, makan masa jugak, tapi setiap kali saya makan ada perubahan pada diri saya. Alhamdulillah, sekarang saya dah pulih dari semua penyakit yang saya alami sebelum ini.

Saya juga sudah monopous selepas balik dari haji. Ramai wanita takut bila monopous. Alhamdulillah, saya dapat atasinya dengan memakan suplemen shaklee.

Suplemen shaklee betul-betul menunjukkan perubahan yang ketara dari kepala sampai ke kaki. Perubahannya sangat cepat dari dalaman sampai luaran. Suplement yang saya amalkan adalah Vivix, Collagen Powder Shaklee, Phytocol ST, Herblax, Alfalfa, DTX Complex.

Saya bebas dari penyakit yang saya ada dulu. Saya bukan nak cantik, yang saya mahu kesihatan yang baik supaya saya boleh mengerjakan ibadat. Kalau kita sihat senanglah kita nak solat dan nak ke masjid, itu niat saya. Alhamdulillah Allah SWT telah mengkabulkan doa saya.

– NORHANA BINTI HASHIM, 55 Tahun

 

saya mahu sihat

Niat asal Puan Rohana mengambil suplemen Shaklee adalah untuk kekal sihat agar mudah untuk beribadah. Niat yang betul, insya Allah dipermudahkan oleh Allah. Kesihatan itu datang dari Allah. Shaklee adalah perantara sahaja.

Alhamdulillah. Jika anda sering rasa tidak sihat dan sukar untuk bergerak kerana mempunyai masalah kesihatan, hubungi saya segera untuk bantuan lanjut.

 

Norhanita Mohd Yusof
Shaklee Certified Product Trainer

 SMS / Call / Whatsapp:
019 – 477 1733

Email:
norhanita@yourfabulousmama.net

Shaklee ID:
866451

Facebook Comments:
Saya Mahu Sihat Agar Mudah Beribadah, Saya Bukan Nak Cantik : Dahulunya Dia ada Darah Tinggi, Kolestrol Tinggi, Sakit Saraf, Payudara Bernanah Dan Menopous.

2 thoughts on “Saya Mahu Sihat Agar Mudah Beribadah, Saya Bukan Nak Cantik : Dahulunya Dia ada Darah Tinggi, Kolestrol Tinggi, Sakit Saraf, Payudara Bernanah Dan Menopous.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge