Ramai yang tidak tahu bahawa Shaklee sentiasa membuka keahlian kepada sesiapa sahaja yang berada di Malaysia ini untuk menjadi ahli Shaklee dengan modal yang sangat rendah.

Ramai juga yang menyangka bila register ahli Shaklee mesti wajib kena buat bisnes. TIDAK! Jadi ahli Shaklee sebenarnya hanya untuk dapatkan kelebihan dan manfaat sebagai ahli atau bahasa mudahnya untuk “Makan Sendiri”.

Buat bisnes adalah optional, jika dan hanya jika anda betul-betul berminat. Tiada paksaan untuk berniaga. Kena makan suplemen Shaklee, itu memang YA!.

Tapi, kebanyakkan customer kami register ahli sebenarnya ingin dapatkan peluang beli suplemen harga Shaklee dengan harga yang sangat jimat. Lagi-lagi kalau dapat beli VIVIX TWIN PACK sehingga terpaksa jimat beratus-ratus RM. Puas hati kan!?

Macamana diorang boleh terjebak dengan bisnes Shaklee? Ohh.. itu setelah mereka mengamalkan suplemen Shaklee dan berjaya bebas dari belenggu masalah kesihatan mereka setelah sekian lama.

Kemudian minat hadir untuk menyampaikan manfaat dan memanjangkan kebaikan vitamin Shaklee kepada orang lain. Soal bonus, percutian & freedom itu perkara nombor dua. Pertama sekali, perlu sudi belajar dan di ajar. Kami sediakan panduan untuk berniaga. best kan!?

Oppss! Jangan terburu-buru sangat nak register sebagai ahli Shaklee. Baca senarai manfaat dan kelebihan ini terlebih dahulu, kemudian buat keputusan sebaiknya.

Cara Daftar Ahli Shaklee

Manfaat Daftar Keahlian Shaklee

  1. Diskaun Harga
    • Setiap ahli Shaklee yang berdaftar secara sah layak untuk membeli semua produk Shaklee pada Harga Ahli. Anda akan mendapat diskaun sebanyak 15-20% berbanding Harga Runcit.
    • Jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah kami dengan tujuan hanya ingin mendapatkan diskaun harga (tidak berminat untuk berniaga), anda layak untuk mendapat konsultasi premium untuk 24 jam sehari.
  2. Tidak Perlu Susah Payah Survey Harga Lagi

    • Bagi yang selalu mahukan harga terendah, anda di galakkan untuk mendaftar keahlian Shaklee. Jadi tidak timbul isu tidak dapat harga ahli. Penat kan nak survey-survey. Kesemua pengedar Shaklee buat bisnes, mesti mahukan keuntungan dari jualan. Anda juga pasti begitu andaikata anda buat bisnes suatu hari nanti.
  3. Layak Membeli Produk Promosi

    • Setiap bulan, Shaklee akan menawarkan promosi bagi produk yang berbeza. Bulan ini mungkin Vivix. Bulan depan ungkin ESP. Bulan lagi satu mungkin Vitamin E. Begitulah setiap bulan. Ada sahaja promosi produk yang berbeza. Syok kan? Rugilah kalau anda tak join ahli.
  4. Belian Secara Terus Tanpa Bergantung Pada Orang Lain

    • Jika anda merupakan ahli Shaklee yang sah, anda boleh membuat belian sendiri samada dengan pergi ke branch terdekat, jika anda tinggal berhampiran dengan Cawangan Shaklee. Jika anda tinggal jauh atau mempunyai kekangan masa, atau malas ahu ke Shaklee, Shaklee menawarkan belian secara online. Setiap ahli yang berdaftar akan mendapat akaun online secara percuma di www.shaklee2u.com.my . Pembelian anda akan dihantar secara terus ke alamat yang anda pilih. Mudah kan? Klik-klik selesai.
  5. Peluang Jana Pendapatan
    • Bagi anda yang sedang mencari-cari peluang untuk menjana pendapatan samada secara partime atau secara sepenuh masa melalui bisnes Shaklee, Bisnes Shaklee adalah bisnes terbaik. Anda berada di saluran yang betul kerana pengalaman dan kepakaran saya di dalam bisnes Shaklee ini mampu membuatkan anda berjaya. Apa yang diperlukan adalah semangat juang dan kesungguhan untuk belajar dan boleh beri komitmen kepada bisnes anda sendiri.
Baca Juga :  Pengedar Shaklee di Klang dan Shah Alam

Bagi anda yang sedang tercari-cari peluang untuk menambah pendapatan dan ingin menceburkan diri dengan bisnes Shaklee seterusnya menjana pendapatan yang lumayan, apakata anda tonton dahulu video dibawah.


Mengapa Pilih Shaklee?

  1. Produk Shaklee sentiasa mendapat sambutan sepanjang masa, ia bukan produk bermusim. Orang beli kerana produk Shaklee memang terjamin berkualiti, sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam. Jadi pendapatan anda terjamin dan berterusan setiap bulan.
  2. Pihak pengurusan Shaklee sangat-sangat ‘transparent’. Contohnya bayaran bonus setiap bulan tidak pernah lewat hatta di zaman kegawatan ekonomi sejak berpuluh-puluh tahun yang lalu. Jika ada apa-apa isu berbangkit, mereka tidak pernah menyorokkan apa-apa fakta yang pengedarnya perlu tahu. Dalam ertikata lain, bukannya depan mulut manis tapi belakang fikir nak lari daripada tanggungjawab.
  3. Mentor Shaklee pun sangat-sangat bertanggungjawab, supportive dan sangat-sangat sporting. Bukan setakat ilmu mahal-mahal tu mereka sanggup kongsi secara percuma, malah siap berhabis duit lagi untuk buat pelbagai aktiviti. Bukannya main tabur janji-janji manis ke anak didik untuk dapat banglo, dapat kereta, dapat bonus rm10,000 sebulan, lepas tu call mentor, mentor tak angkat-angkat.
  4. Pendapatan bergantung kepada usaha. Besar usaha anda, besarlah pulangannya. Malah pendapatan boleh jadi tiada had jika anda betul-betul bina bisnes anda.
  5. Reward diri. Selain bonus duit setiap bulan, Shaklee juga berikan penghargaan dalam bentuk tajaan percutian di dalam dan luar negara bergantung kepada pencapaian anda. Setiap tahun ke destinasi berbeza seperti USA, Jepun, UK, Paris, Italy. Bezanya lagi, di shaklee, kita boleh bawa anak-anak, suami, emak ayah kita melancong bersama-sama kita. Tiada syarikat yang tawarkan peluang sebegini. Semua ditanggung termasuk tiket penerbangan, penginapan dan makanan. Silap-silap dapat duit poket lagi.

Inilah bezanya bisnes Shaklee dengan bisnes diluar sana. Anda tidak perlu ada modal yang besar, tidak perlu ada pengalaman buat bisnes untuk buat bisnes Shaklee ni. Apa yang anda perlu adalah semangat diri yang besar untuk berubah dan komitmen pada diri sendiri dan bisnes anda untuk berjaya. Itu sahaja.

Baca Juga :  Pengedar Shaklee Di Kuantan Paling Awesome

 

Cara Daftar Ahli Shaklee

Terdapat 2 pilihan cara untuk mendaftar keahlian Shaklee.

(1) Buat bayaran pendaftaran ahli Shaklee sebanyak RM75.

ATAU

(2) Membeli mana-mana kombinasi produk Shaklee melebihi 200 mata iaitu lebih kurang RM750+ untuk mendapatkan KEAHLIAN SECARA PERCUMA (Hubungi saya untuk bantuan lanjut di 0194771733)

Apa yang perlu anda lakukan?

(1) Daftar sendiri di Cawangan Shaklee. Jika anda ingin mendaftar sendiri keahlian Shaklee, anda bolehlah pergi kemana-mana cawangan Shaklee berhampiran anda. Apabila tiba disana, minta untuk mendapatkan borang keahlian Shaklee di Kaunter dan isi butiran yang diperlukan. Ia mungkin akan mengambil sedikit masa untuk anda isi maklumat anda. Untuk memudahkan urusan, sediakan info berikut:
  • Nama
  • Alamat Surat Menyurat
  • Nombor kad pengenalan
  • Email
  • Nombor telefon (hp)
  • Nama & Nombor akaun bank (untuk tujuan pembayaran bonus jika layak)
  • Nama & Nombor kad pengenalan pasangan (jika sudah berkahwin)

Untuk pendaftaran keahlian, anda memerlukan seorang penaja. Anda boleh menggunakan ID Shaklee saya iaitu 866451 (Norhanita Mohd Yusof, Nombor telefon : 0194771733)

(2) Cara lebih mudah adalah dengan menghantar butiran di atas ke 019-4771733 dan saya akan bantu mudahkan urusan anda dari mula sehingga selesai.
 .
 .
Inginkan bantuan lanjut :

– HUBUNGI –

Master Norhanita Mohd Yusof
Shaklee Certified Product Trainer

 SMS / Call / Whatsapp:
019 – 477 1733

Email:
norhanita@yourfabulousmama.net

Shaklee ID:
866451

Facebook Comments:
Cara Daftar Ahli Shaklee & Manfaat Daftar Keahlian Shaklee Dengan Yourfabulousmama.net

2 thoughts on “Cara Daftar Ahli Shaklee & Manfaat Daftar Keahlian Shaklee Dengan Yourfabulousmama.net

  • June 25, 2016 at 8:05 am
    Permalink

    Dan selama bertahun tu memang tak pernah bayar yuran renewal keahlian langsung, sehinggalah hari ini. Alhamdulilah, sekali je mak dan ayah saya spend RM69 untuk jadi ahli Shaklee seumur hidup.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.