Ini kisah mak saya dengan Vivix.

Bila sebut pasal Vivix dulu-dulu, saya rasa macam mahalnya Vivix ni. Masa tu macam betul ke testimoni-testimoni yang diorang share ni.

Tapi disebabkan kisah ni, memang dah buatkan saya berubah pendapat dan nak share dengan semua kebaikannya. Sangat berbaloi.

Kisahnya, mama ada masalah eczema kronik. Banyak dah berubat sana sini. Dah berbelas tahun dah eczema mama. Duit pun habis beribu untuk berubat.

Bayangkanlah sekali pergi rawatan sahaja dah rm500++. Tapi, eczema mama tetap tak surut.

(Siapa yang kenal mama tahulah macam mana kisah ni)

Saya pun baca segala details Vivix, cari dia punya kebaikan segala kandungan dia. Time tu nekad, aku mesti cuba beli Vivix untuk mama. Tak kesahlah, cuba je dulu. Terus grab 2 botol.

Hasilnya lepas 3 bulan, alhamdulillah memang amazing. Eczema mama hilang, kulit pun makin licin, bonus awet muda. Sakit-sakit sendi, gastrik pun hilang. Cuma tinggal sikit-sikit je lagi dekat tangan yang degil tak nak hilang lagi.

Bonus, walaupun mama dah 59 tahun. Tapi orang ingat mama masih 40an.

cara mengawal ekzema

Itulah kisah seorang anak yang ibunya mengambil vivix. Asbab vivix ekzema ibunya semakin baik. Kenapa agaknya vivix boleh membantu dalam masalah ni ye?

Rahsianya adalah pada kandungan polifenol yang terdapat di dalam vivix.

Khasiat Polifenol dalam vivix – Cara Mengawal Ekzema Dengan Berkesan

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian yang mengandungi khasiat antioksidan dan anti penuaan.

Polifenol inilah yang akan melindungi sel tubuh dari kerosakan akibat radikal bebas. Caranya dengan mengikat radikal bebas dari menyerang tubuh kita dan mencegah inflamasi dan keradangan sel tubuh.

Polifenol juga adalah agen anti inflamasi dan antiradang. Mereka yang menghidapi ekzema biasanya mengalami inflamasi dan keradangan sel.

  • Vivix mengandungi campuran 4 bahan unik Polyganum Cuspidatum,Anggur muscadine,eldeberi dan lobak ungu yang sangat kaya dengan Polifenol dan resveratrol.
  • Vivix membantu membaiki DNA sel di dalam badan dan memperbaiki kerosakan sel-sel akibat radikal bebas. Vivix juga akan menyingkirkkan sel-sel yang rosak dan mengantikan dengan sel-sel yang baru.
  • Ia juga membantu melambatkan penuaan sel yang terletak dibawah lapisan tubuh atau kulit. Ia dikatakan juga mampu meremajakan semula sel yang tua dan mengaktifkan sel tubuh yang telah mati atau  ” tidur”.
Baca Juga :  7 Tips Untuk Hidup Bahagia Dan Bebas Merdeka

Pada yang nak cuba berikhtiar dengan vivix bolehlah mencuba vivix ni.

Order

Dapatkan Vivix bagi membantu mengatasi masalah ekzema anda.

Pastikan anda dapatkannya daripada kami di yourfabulousmama.net. Pengalaman kami dengan shaklee sejak 2011 insya Allah menjadikan kami mempunyai pengalaman yang luas untuk membantu anda mendapatkan kesan yang optimum. Sayang duit kalau beli tapi tak tahu cara pengambilan yang betul dan anda tidak mendapat kesan yang sepatutnya.

– HUBUNGI –

Norhanita Mohd Yusof

Klik Direct Link Whatsapp:

019 – 477 1733

Shaklee ID
866451

Facebook Comments:
Cara Mengawal Ekzema Dewasa. Habis Beribu Untuk Berubat. Akhirnya Ekzema Mama Terkawal

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.