Assalamualaikum,

Hai semua. Hari ni akak nak share cara pelajar jana pendapatan empat angka secara tetap setiap bulan. Ada pendapatan sendiri sejak belajar satu kelebihan walau ada pinjaman kan? Tambahan pulak, dikala orang lain mengharapkan duit dari emak ayah, korang pulak terbalik. Siap boleh bagi duit pada mak ayah.

Akak faham adik-adik ramai yang teringin nak pakai kereta honda, nak beli iphone 11, nak pakai tudung Duck, nak beli alat makeup mahal-mahal, nak minum TeaLive, Starbucks, Chatime hari-hari, Nak lepak Cafe Hipster. Kannn? Nak ada duit sendiri dekat tangan yang bukan hasil dari pinjaman PTPTN.

Hidup kita ni memang perlu duit. Gerak sikit perlu duit. Kos makan pun tak murah sekarang. So apa kata mula jana pendapatan dari sekarang.

Macam adik Aidil dekat bawah ni.

Aidil ni pelajar dekat politeknik Sultan Abdul Halim, Jitra Kedah. Baru je mula berjinak-jinak dengan bisnes Shaklee. Terus capai pendapatan RM2000 sebulan.

Nak Jana Pendapatan dengan Shaklee?

Hubungi akak segera. Lebih cepat korang bermula, lebih cepat korang dapat pendapatan RM2000 sebulan. Tapi ingat ya. Ni bukan skim cepat kaya. Yang penting rajin usaha. Kekal Fokus dan Buat.

 

 

“If somebody offers you an amazing opportunity but you are not sure you can do it, say yes – then learn how to do it later.”
~ Richard Branson

Hubungi :

Master Norhanita (Shaklee Biz Mentor)
019-4771733

 

Facebook Comments:
Cara Pelajar Jana Pendapatan Empat Angka Tetap Setiap Bulan
Baca Juga :  Carta Bonus Shaklee

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.