Dapat anak yang memilih makan memang buat kepala ibu pening. Dah macam-macam cara buat. Dah macam-macam menu disediakan. Anak tetap tak nak makan. Runsing kan? Bukan anda je yang alami masalah ni. Saya faham sebab saya dan ramai ibu-ibu diluar sana juga alami situasi yang sama.

Kalau anda dah cuba pelbagai cara namun masih tak berjaya. Apakata anda dapatkan vitamin tambah selera makan anak anda. Saya dah cuba. Ramai ibu-ibu dekat Malaysia dah cuba. Alhamdulillah berkesan untuk anak-anak kami.

Mama, nak share. Anis tak pernah beli mealshakes… dulu pernah beli chew vita c ja bagi budak2 ni makan…pastu try bagi budak2 ni minum semalam….nampak si kecik ni punya selera makan bertambah…kalau tak susah jugak dia nak makan sebelum ni😆

yang kecik tu jenuh sikit nak pujuk makan..ikut mood…tapi semalam try bagi, mungkin mealshakes buat dia lapaq kan…tu jamu makan apa semua makan.hehe

Kesannya agak cepat untuk anak Anis. Namun, untuk yang bertanya berapa cepat keberkesanannya. jawapan saya adalah bergantung kepada penerimaan anak anda. Ada kanak-kanak yang kesannya cepat seawal sehari. Namun ada juga yang ambil masa 1-2 minggu. Ada juga yang ambil masa 1-2 bulan. Kata kuncinya. Konsisten beri kepada anak setiap hari. Insya Allah pasti nampak kesannya dengan izin Allah.

Saya yakin semua ibu bapa mahu yang terbaik buat anak. Mana ada ibu bapa yang tak nak anaknya sihat dan gembira. Betul tak? Semua ibu bapa mahu anak-anak membesar dengan baik. Jadi, berikan yang terbaik untuk mereka. Pilih vitamin semulajadi dan selamat. Bukan semata-mata berkesan.

Pilihan kami dan ramai ibu-ibu di Malaysia adalah Mealshake. Terbaik untuk permata hati kami semua.

Kenapa Pilih mealshakes

mealshake

Oh, sebelum terlupa. Ramai yang bertanya. Dari usia berapa tahun boleh ambil Mealshake ni?

Mealshake ni boleh di ambil oleh kanak-kanak dari usia 1 tahun dan ke atas.

 

Nak cuba Mealshake untuk anak anda juga?

daftar keahlian shaklee

Facebook Comments:
Vitamin Tambah Selera Makan Anak Yang Cerewet
Baca Juga :  Cara Bantu Anak Bijak Belajar Supaya Cemerlang Dalam Pendidikan Dengan Bantuan Omega-3

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.